Recenze (25)
Apollo 13 (1995)
Klasika, ikdyž k němu mám místy drobné výhrady, co se týče občasného patetismu je to pro mě jasně nejlepší film roku 1995.
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
svěží, hravý, vtipný, skvěle zahraný, s velkým přehledem zrežírovaný
Válka světů (2005)
hezkej film, mistr Spielberg dokáže ukočírovat i Cruise a jeho nechvalně známé psychologické herectví :)
Terminál (2004)
film který si na nic nehraje, prostě je... Trošku ale bohužel ztrácí dech s tou romancí, ale co už....
Schindlerův seznam (1993)
úžasný, dechberoucí film, kde každá jeho složka funguje přesně tak jak má..
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Ačkoliv jsem hodně zvědav na dalšího Indianu, přeci jen mi něco našeptává, že tohle měl bejt poslední....
Indiana Jones a Chrám zkázy (1984)
můj nejméně oblíbený článek série..
Dobyvatelé ztracené archy (1981)
dokonalost sama ( pakliže nevlastníte pouze VHS s podivným dabingem.... )
Duel (1971) (TV film)
Nenapadá mě žádný jiný režisér, který by z tohohle námětu, dokázal udělat napínavý 90-ti minutový film...
Čelisti (1975)
mít desetinu Spielbergovo filmařské geniality jsem režisérem :)