Recenze (178)
Láska a jiné kratochvíle (2009)
Všetky postavy v tomto filme boli poriadne na hlavu. Nevidel som jedinú normálnu osobu.
Tyranosaurus (2011)
Veľmi zaujímavý film.
Move On (2012)
Super. Odporúčam. Prvý road movie film, ktorý sa mi skutočne páčil. Na www.move-on-film.com alebo YouTube s možnosťou nastavenia slovenské titulky. Okaz na film: http://www.youtube.com/watch?v=StHTnMdLgRM&sns=em
V zemi krve a medu (2011)
Film bol mimoriadne pôsobivý. Nerozumiem všetkým tým negatívnym komentárom. Keby komentujúci nevedeli vopred, že režisérom bola Angelina Jolie, asi by hodnotenia boli iné. Toto bolo realistické. Niekedy až príliš.
Prázdná kolébka (2010)
Presne preto som si ten film pozrel, čo napísal goodboyko vo svojom komentári. Neskutočné. A ani sa nečudujem, že to, čo sa momentálne deje v Británii malo dlhú tristoročnú tradíciu. Ututlané, schované pod koberec. Legálny, vládou požehnaný obchod s ľuďmi. Hnus.
Ti, co vraždí - Stín minulosti (2011)
Presne severská krimi jak má byť. 4* ale iba kvôli koncu :-(
Labrador (2011)
Strata času. Ešteže to má iba niečoho málo cez 1 hodinu.
Muž na hraně (2012)
Celkom fajn