Oblíbené filmy (10)
Olověná vesta (1987)
Odstřelovač (2007)
50/50 (2011)
Zametač stop (2007)
96 hodin (2008)
Smrt čeká všude (2008)
Dokonalý únik (2009)
Prokletý ostrov (2010)
Ledově ostří (2007)
We Are Blood (2015)
Všetko TOP!!! Najlepšia kamera akú som kedy videl.