Recenze (212)
Eurosong: Příběh skupiny Fire Saga (2020)
Čekal jsem to mnohem víc ujetý, ale jako feel good film to funguje až nad očekávání dobře.
Tajemství loňského léta 2: Rok poté (1998)
Kromě krásný mladý Jennifer Love Hewitt, naprostá slasher rutina a to platí i pro první díl, hlavní killer je nudnej, vizuálně nezajímavej s debilní motivací.
Vyproštění (2020)
Slušná choreografie akce, ale jinak béčko největšího kalibru, ale pokud už za potvrzenou dvojkou budou stát stejný lidi, dám si jí s chutí na vypnutí mozku je to ideální.
Máma (2019)
Hrozná sračka.
Westworld - Teorie krize (2020) (epizoda)
Potitulkové scény s krásným clifhangerem na již potvrzenou čtvrtou sérii vynikající, těším se, oproti nemastný druhý sérii, třetí naskočila zase do velmi zajímavých kolejí.
Rituál (2006)
Jako komedie je to, ale za 5.
Westworld - Volný pěšec (2020) (epizoda)
Už chybí jen poslední díl skládačky, který přijde příští týden, ale twist v tomhle díle hodně v topu.
Westworld - Matka vyhnanců (2020) (epizoda)
Výborný díl, když už si člověk myslí, že ví všechno přijde další kulervoucí zvrat.
Mizerové navždy (2020)
Rozhodně nejslabší díl, ale furt nic tragickýho, Smith a Lawrence tu chemii furt mají, bohužel chybí styl Míši Baye, který byl nakousnut v jedničce a v rámci série plně vyvrcholil ve dvojce.
Mandy - Kult pomsty (2018)
Děti neberte drogy nebo dopadnete jako Nicolas Cage. Težkej úlet, ale zábavnej.