Recenze (57)
Elvis Presley: Havaj 1973 (1973) (koncert)
Víc se mi líbil jeho Comeback v 68 roce kdy frkal po koksu jak dostihový kůň a potil se úplně stejně .tady už funguje PR na plné obrátky a je to "jen" profesionální koncert ...
2001: Vesmírná odysea (1968)
Kubrick musel být na měsíci dřív než Armstrong, protože natočit přistání na měsíci dřív než se to skutečně stalo s takovou věrností a v té době je prostě úžasné. Z filmového hlediska už to tak slavné není a nekonečná stopáž z filmu dělá téměř utrpení.
Úniková hra (2019)
Ani kočka ani pes .Ani Saw ani Cube.Žánrový dívák zůstává neohromen a vyčkává na finální zvraty...zde ,ale čekají jenom zvratky.Škoda.
6-Headed Shark Attack (2018) (TV film)
Šestihlavý žralok, co si sám ukusuje hlavy ,které se pak koušou na zemi?Jasných pět! :-))
The Florida Project (2017)
This is America! Filmovou satiru ze sousedství Disneylandu, táhnou dvě herecké debutantky Bria Vinaite a především sedmiletá Brooklynn Prince o které ještě jisto jistě uslyšíme.
Žraločí tornádo 6 (2018) (TV film)
Po shlédnutí předchozích dílů už tuhle prasečinu (respektive žraločinu) nemůže vidět náhodný divák ,ale maximálně bytosti trpící tornádofílií ,nádorem na mozku o velikosti žraločí ploutve ,fanda Beverly Hills 90210 a nebo člověk s nepřekonatelnou touhou sebetrýznění.Všechno! dialogy, efekty, "děj" je tak stupidní ,že člověk vyloženě očekává kdy se "herci" přiznají ,že to prostě dělají jen pro peníze a slíbí ,že už se na to vyserou.Pokud už jste si na tohle všechno ,ale zvykli v předchozích dílech a umíte selský rozum s částí nadbytečného IQ (máte-li ho k dispozici) zavřít na WC a spláchnout, je dost možné ,že se budete bavit! Já už se nemůžu dočkat ,až naporcuju vánočního kapra motorovou pilou ...
Rampage (2009)
Dlouho jsem se vyhýbal dílům známého prznitele videoher Uwe Bolla.Po absolvování prvního z nich jsem však mile překvapen a nemít kameraman abstinenční příznaky doprovázené všudy přítomným třesem a trhavými pohyby ,ze kterého po čase doslova Bollí oči ,byl by výsledek ještě lepší.I tak ,ale spokojenost.
Léto 84 (2018)
Nápadně podobné seriálu Stranger things,ale to je vlastně velké plus.
La La Land (2016)
Romantický muzikál plný klišé s reálným koncem? Why not?
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Bezesporu největší herecký výkon zde předvádí poprsí Evy Green které daleko za sebou nechává všechny ostatní "hrdiny". Příběhová linie se jedničce nemůže rovnat a nenahradí to ani fantastické zpracování.Přesto, že o nudě nemůže být řeč něco tomu prostě chybí.