Recenze (49)
Sousedská hlídka (2012)
Vince Vaughn je trapnej kretén. Ode dneška komedie, kde se tenhle vocas vyskytuje, definitivně vynechávám.
Matka (2009)
Až na tu nesmyslnou berličku s fotkou starýho chlapa v mobilu oběti....nedává smysl.
Žena v černém (2012)
3* s odřenejma ušima za posledních dvacet minut. Jinak Harry Potter chodí půlku filmu po baráku a leká se. Jednou vytrisknuvší vody z ucpanýho vodovodu, podruhý vrány, která z ničehonic proletí kolem jeho hlavy atd. atd. Tak s těmahle lekačkama už běžte do háje.
Bůh žehnej Americe (2011)
Od 4* postupně až ke 2*. Neustálý, polopatický vyjmenovávání kokotů, který si zasloužej odprásknout, mi začlo lézt na nervy. Jako záplatování slabýho scénáře to fungovalo asi dobře.
Zahulíme, uvidíme 3 (2011)
Kdo nepochopil, že si ze 3D dělaj prdel, tak by ten film ani neměl hodnotit....
Jak nežít svůj život (2007) (seriál)
102. nejlepší seriál?...Na první sezonu jsem vydržel koukat pravděpodobně jen díky Sinead Moynihan, která sice příliš hrát neumí, ale tento nedostatek kompenzuje jinými přednostmi.....:-)
Pařba v zapadákově (2011)
Proč srovnávání s Pařbou ve Vegas? je to komedie a hraje v ní Ed Helms?....LOL
Tajemné okno (2004)
Škoda toho nepovedenýho konce...
To byl zítra flám (2010)
IMDB 7.1/10 ??...Uááááááá!!!!
Zevlovat a prudit (2009)
Seth Rogen by neměl hrát hlavní role.