Poslední recenze (27)
Spotlight (2015)
Církev (katolická) je zločinecká organizace, tak to bylo, tak to je. Jediná s.r.o., ktery zamestnance - teda aspon u nas - platí stát... 50% pederastů, navi na půlnoční. Film má vyrazne dokumentaristicky strih, takze namitky na zdlouhavost, prilisnou dialogicnost apod jsou mimo mísu, je to podstata. Ne dva rocne, ale dva mesicne takovy filmy by byly fajn, aby se kardinal nažral a koza zustala cela. Je to vsak instituce nad statem a nad zakonem, takze to jde furt dál, soudy žádný, děcký hýždě a tlustý péro...
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Dávám za čtyři, pač mě to prostě divácky přitahlo. Hlava skrz voko proťatá šípem třeba. Medvěd byl dost ateliérový, ale zkrátka ty scénky, kdy vám je z filmu zima a dete si přidat wafky, ok, působí ;-) že teda příběh o Meresjevovi je vlastně kouzlo nechtěného, to je druhá věc.. spíš to chtělo ne Wafky, ale Whisku, anyway. Second story s Indiánen, chudákem povesenym, no dobrá. Trochu zdlouhavy, ale for s tyčí na zádech - by sedel rovne - mě vlastně pobavil. Herecky perfektní, bacha, at Leo moc nedejchá do kamery...
Osm hrozných (2015)
chmm, film, u kterýho si první hodinu říkáte OMG a druhou hodinu WTF. a to vydrží až do konce;-) zdlouhavý, skoro divadelní-jedna scéna, každopádně i přes mírné zívání dost slušnej film *** + herecké výkony 100% PS Nejsem Tarantino´s fan, takže vlastně...zatlučte ty dveře nadvakrát, mírně cimrmanovské, že...