Poslední recenze (34)
Tancuj Matyldo (2023)
Je to teda spíš drama, než komedie. Ale perfektně natočené. Je to doslova koncert Regíny Rázlové, v roli exceluje. Silné téma.
The Gray Man (2022)
Pár let zpět by takový film měl úplně v pohodě 75%. Bohužel dnešní televizní diváci jsou až příliš zhýčkaní a kritičtí, přitom nemají důvod 👎 Perfektní akční oddychovka, která uteče, ani člověk neví jak.
Ostrov (2023)
A to ty dvě hvězdy jsou těžce s odřenýma ušima! Nerozumím, co to je za módu posledních asi 20 let točit takové povrchní srágory. Námět je dobrý, a dalo by se z toho vytřískat sakra hodně. Problém filmu je, že chce být vším. Komedii, i dramatem a to jen vlastně tak na oko. Kdyby to bylo drsné drama, bylo by to super. Kdyby to byla střeštěná komedie bylo by to super. Takto je to jen další v řadě nudných plochých filmů. A to se nebavím o paradoxech, když ztroskotá letadlo a posupně jim tam příliv donese defakto všechno. Čekal jsem už jen televizi. Langošovi nerostou ani vlasy, ani vousy a Plodková vystřídá asi 15 šatů a v 50% záběru vypadá líp než ve skutečnosti. Tak si nepředstavuji trosečníky...👎