Recenze (140)
Zavináč (1999) (pořad)
Na svou dobu velmi užitečné a zajímavé.
Van Helsing (2004)
Některé triky by chtěly trochu vylepšit, ale jinak to i jako kombinace všemožných bytostí funguje skvěle.
Živý kokon (1993) (TV film)
Rok 2169, a technika jak ze šrotiště přelomu 20. a 21. století. Bohužel, i ta psychologie funguje jen zčásti.
Den dobrých skutků (2001) (TV film)
Setkání dvou sociálních světů, v počátku se slabším provedením, scénářem a dramaturgií, které se druhou půlkou polepší.
Pravidla boje (2004)
Téma určitě zajímavé, a to ve všech směrech, ale zápletka by chtěla zpracovat promyšleněji, a uvěřitelněji. Což nic nemění na tom, že spousta politiků a jejich okolí, v jejich aroganci moci, je jen neuklizenej biologickej odpad, a ve skutečnosti by se klidně mohlo stát něco velmi podobně odpornýho (resp. se to jistě již i stalo nesčetněkrát).
Národnost v pubertě (2012) (pořad)
Zajímavé téma, ale jak tu komentují i jiní, zpracování místy poněkud pokulhává.
Sabotáž (2007) (pořad)
Ze začátku zajímavé, i zajímavě pojaté nápady. Posléze už slabší, ale nějaký díl se občas najde.
Proroctví (2009)
SPOILERY: Nahodilost vs. determinismus v emotivních okamžicích, včetně závěrečné lidské a zvířecí archy (s následnou apokalypsou v rámci "Everyone Else" neboli "the End of the Earth", a přitom znovuzrozením).
Poupata (2011)
Vážně o povětšinou vážných věcech, v dospívání i v dospělosti, s tragickým předkoncem, a koncem otevřeným.
Svědectví čarovného zvonu (1986) (TV film)
SPOILERY: Strach má krátké ruce.