Recenze (207)
Léto v Kreuzbergu (2020)
Kdyz se to tak vezme, prakticky je to film o nicem. Na zaver nas ale ceka takova mila metafora a moc se mi libila kamera, hudba, prostredi - Berlin miluju, ustredni dvojice me bavila, film tim padem pro me nemel hluchy mista, proto hodnotim pomerne vysoko :)
Krvavě rudé nebe (2021)
Kratsi stopaz by byla lepsi, v pulce jsem se zacala ukrutne nudit. Ale jinak not bad.
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
Oproti predchozim dvema dilum je citelny pohorseni vlastne ve vsem, ale porad je to to lepsi, co hororovy prumysl posledni roky nabizi.
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Kazdej spravnej fanousek by mel dat 5*!
The Prom (2020)
Takova kravinka na jedno zkouknuti, kdy se vlastne celej film usmivate, ale spis tomu, jak je to vlastne hezky debilni :) zaver ocekavane dojemnej a i nejaky poselstvi to melo. Meryl jako bonus!
Jeho dům (2020)
Skoda, ze tempo a lekacky z prvni pulky nevydrzely i do ty druhy..
The Haunting - Záhadné sídlo Bly (2020) (série)
Menim hodnoceni ze 4 na 5* a to z toho duvodu, ze i tyden po zhlednuti na to porad myslim.
Zombieland: Rána jistoty (2019)
Dalsi priklad toho, kdy dvojka rozdrtila jednicku!
Joker (2019)
K plnymu poctu mi prece jen neco chybi, co nedokazu definovat. Takze “jen” hodne silna ctyrka.
Mrtví neumírají (2019)
Uzivana nuda a ztrata casu.