Recenze (9)
Masaryk (2016)
Perfektní Roden a připomínka toho, že můžeme být rádi jak se nám tu teď žije.
Samotáři (2000)
Klasika.. Jeden z nejlepsich ceskych filmu, Machacek je vyborny, ostatni take .. 90%
Věřte nevěřte (1997) (seriál)
Baví mě to :-) sledoval jsem kdysi davno a momentalne, kdy se znovu vysila, sleduji opet.. 3 z 5 :-)
Záhada sfingy (2008) (TV film)
Strasne.. Nic vic, nic min.. Od efektu, pres de****i scenar az po vykony hercu. 0 *
Vyměřený čas (2011)
Super.. Fakt mě to bavilo. Možná i proto, že jsem od toho filmu moc nečekal..
Projekt X (2012)
Nic hrozného, ani nic extra... nesmál jsem se, vyloženě jsem se ani nenudil... proště průměr... a chudál Thomas.. já bych dopadl mnohem hůř u svých rodičů
Den zrady (2011)
Kvalitní, zajímavý, povedený film. Skvělě hrající Gosling! Film jsem původně pustil jako "usínací", ale hned od úvodu jsem od něj nepsustil oči. 4*
London (2005)
Zajímavé, bavilo mě od začátku do konce.. 65 %
Probudím se včera (2012)
Od momentu kdy se ve filmu poprvé objeví Jirka Mádl, je film boží. Mádl hraje skvěle a během filmu jsem se hodněkrát zasmál ... Z poslední doby nejlepší český film - 85 %