Oblíbené filmy (10)
Kulový blesk (1978)
Snad nejlepší komediální českej film. Humor dua Smoljak / Svěrák mi prostě sedí a tadle nádherna a velevtipná sonda do českýho národa je bez chyby. A ta hudba!
Vetřelec (1979)
Nejlepší a nestárnoucí mě známý sci-fi horor. Naprosto bezchybné budování atmosféry, zvuky, obraz, herci. Je z podivem co za několik let byl schopen tento režisér ztropit.
Podfu(c)k (2000)
Moje srdcovka. Zábavna směska, která dotáhla do dokonalosti koncepci filmu Sbal prachy a vypadni. Tímto jsem si definitivně zamiloval Pitta, Stathama a vlastně všechny přítomný borce.
Obchod na korze (1965)
Muž z Acapulca (1973)
Původně jsem chtěl komentář postavit na nějaký hlášce z tohodle geniálního filmu, ale došlo mi, že už nejspíš všechny v těch místních (v tenhle moment) 397 komentářích budou, tak na to kašlu. Radši nenapíšu nic. Teda skoro.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Dlouho jsem měl problém se staršími filmy, nedokázal jsem přistoupit na stáří a jiná měřítka, ve kterých filmy vznikaly a k čemu se vztahovaly. Tímto dílem se ale můj vztah mění, jedná se o naprosto geniální podívanou, skvělou sondu do povah lidí a ukázka toho že i s minimem prvků a pouze za použití slova se da udělat vynikající nadčasové divadlo. Jistě jsou tam jisté mouchy, ty ale šmahem hážu za sebe. Bavil jsem se výborně.
Drive (2011)
PECKA!
Casino Royale (2006)
Famozni restart serie. Nadupanej film po vsechn strankach, skvela akce, jedna z nejlepsich bond girl vsech dob, bezva zaporak, par top momentu a je z toho proste perfektne vyvazena kombinace bonda pro 21. stoleti. Tohle ja muzu.
Až vyjde měsíc (2012)
Čirá filmová radost od začátku do konce. Plný počet.