Recenze (154)
Earth (2007) (TV film)
PRVOTŘÍDNÍ, skvělý dokument...
Nespoutaný Django (2012)
Super, ale nějak málo krve, Tarantino stárne.
Hannah Montana (2006) (seriál)
Miley Cyrus... Mám ji opravdu rád, to že se nesnaží být jak v tomto seriálu je super. Oholit si hlavu, ukázat kozy a bůh ví co ještě, nedokáže lec která celebrita, klobouk dolů. Jen tak dál Miley!
Šimpanzi (2012)
PRVOTŘÍDNÍ, skvělý dokument...
Gangy New Yorku (2002)
Popravdě jsem čekal od Martina Scorsesiho trochu víc. Klidně to mohlo být o 15min kratší... Na jedno podívání dobré.
Tajemství oceánu (2003)
PRVOTŘÍDNÍ, skvělý dokument...
Africké kočky: Království odvahy (2011)
PRVOTŘÍDNÍ, skvělý dokument...
Žoldák: Legie zkázy (1998)
Film, mě naučil jedno, už vím jak si ulovit hada :D
Zvířecí „nej“ Jacka Hanny (2013) (seriál)
Jack Hanna je mi docela nesympatický. Dokument má jinak docela říz a děj je svižný, jako celý dokument.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Prostě Kubrick. Ta hra s kamerou a ty efekty, prostě úžasné. Žít v roce 1968 nevěřil bych svým očím. Akorát jsem ten konec trochu nepochopil, ale to asi víc lidi.