Recenze (233)
Nelítostný souboj (1995)
Hodně poctivej film :)
1864 (2014) (seriál)
Krásné znázornění toho jak o osudech obyčejných lidí rozhodují šílenci, zbohatlíci a zdegenerovaní potomci kteří neviděli realitu ani z jedoucího vlaku. Naprosto parádně znázorněné v podání dánského stylu.
Pokémon (1997) (seriál)
Se mě líbí jak tady všichni ti renomovaní recenzenti blijou zvratky na tento neuvěřitelný kus umění. Na tomhle jsem vyrůstal v 6 ráno na nově sobota a neděle. Úvodní znělku znám dodnes nazpaměť. Předpokládám, že většina ocásků co to zhodnotila to vůbec ani neviděla.
Bídníci (2012)
Tak sem si potvrdil, že muzikály opravdu nejsou pro mě.
Prvních 100 (2014) (seriál)
Příběh, ta atmosféra a vše okolo je paráda. Jediný co mě tam vadí je moc pěknejch tvářiček :(
Mariňák 2: Bitevní pole (2014)
Z tohodle hodně dejchá Béčková záležitost....
Tísňová linka (2013)
Jedno klišé za druhým, já vím měl sem z toho bejt napnutej a tak, ale přišlo mě to spíše k smíchu :)
Volavka (2002)
Tohle je dost "over rated" nadnesený s hodnocením na můj vkus. Neříkám, že by to bylo něco špatnýho, ale takovej šedej průměr.
Železná srdce (2014)
Film je 3/4 doby výborný, je tam akce, sranda i napětí... po scéně s německým tigerem jsem už měl na jazyku 5*, ale ta poslední půl hodinka "hrdinství" to náramně domrvila, že jsem tam chtěl poslat jenom 3*. No co už.
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Po druhé sérii musím naznat, že to nabralo nějakou úroveň. Těším se na třetí :)