Recenze (313)
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Zajímavá myšlenka a úžasně krásná princezna, proto dvě hvězdy. Jinak to nestálo za moc. Není to pohádka, na kterou bych se chtěl podívat znovu.
O kominickém učni a dceři cukráře (2007) (TV film)
Jedna z nejlepších pohádek.
Chatrč (2017)
Odpouštím své manželce, že mě donutila se na to podívat. :)
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Značná ztráta času, film se zdlouhavým dějem a úplně nudným koncem. NEDOPORUČUJI
Narcos - Návrat do Cali (2017) (epizoda)
Tohle je naprosto TOP díl. Luxusní z části otevřený konec! Dokonalé.
Patrick Melrose (2018) (seriál)
Tohle není seriál pro všechny. Těm, kterým se však takový styl líbí, tak je to pro ně pak božské dílo. Za mě 5*
Ten dvanáctý (2017)
"Nejneuvěřitelnější na tom je, že se to skutečně stalo" Více slov netřeba!
Wonder Woman (2017)
Tohle fakt ne! Nesmyslná nuda.
Bůh s námi - od defenestrace k Bílé hoře (2018) (TV film)
V tom filmu se nic nedělo. Špatná kamera, špatně zrežírované scény. Prostě to nestojí za to se na to podívat. Neztracejte tím čas. Přečtěte si radši na Wiki bitvu na Bílé hoře, stavovské povstání a exekuci 27 českých pánů a budete mít lepší zážitek. Jo a hlavní vypravěčka má fakt nepříjemný hlas a mluví furt zcesty.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Slabší, avšak nikoli slabé. Ten film stál na vtipech. Děj poměrně o ničem... Každopádně za shlédnutí to stojí, avšak trhák jako první díl od toho nečekejte ani za nic.