Recenze (2 750)
À fond (2016)
Několikrát jsem se zasmál :-)
Aftermath (2016) (seriál)
Mám rád katastrofické filmy a tak jsem se zaradoval, když jsem uslyšel o seriálu. Bohužel, rodinka: chlapská máma a ufňukaný táta, mne vyloženě vytáčí. Od 6. dílu je to utrpení, čekám jen na poslední 13. díl :-( 30%
After Midnight (2019)
Amatérská megapíčovina. Tohle je nominace na sračku roku. 💩💩💩💩💩
Afterparty (2013)
Jen volám: "Hrozné, hrozné, hrozné.... ztráta času u stupidního filmu!
Agenti dementi 2 (2008)
ANI JEDNOU....... ani jednou jsem se nezasmál. Totální SHIT a těch 97 minut se táhlo jako.......
Agresivní virus (2014) (seriál)
První díl - SUPER... Dne 27.07.2014 srážím hodnocení ze 100% na 60%. U druhého dílu jsem zaspal a nemám odvahu si ho pouštět ještě jednou.
A House on the Bayou (2021)
Začátek vypadal nadějně, ale ten závěr? A zazvonil zvonec a pohádky je konec. SRAČKA!
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Čekal jsem velkofilm, plný hollywoodských efektů, přístání UFO, katastrofickou vizi...... a místo toho jsem viděl pouze další díl televizního seriálu Akta X a ke všemu děsně nudný! Jít na to do kina, asi bych zabil uvaděčku!
Albert Nobbs (2011)
Hlavní postava je hnusná jako žena i jako chlap. Dost zvrhlý film, kde přemýšlíte, kdo další z personálu má kozy.
Albino Farm (2009)
VELICE KRÁSNÉ BARVY, COŽ U HORRORŮ NEBÝVÁ ZVYKEM. MUTANTI BYLI VYTVOŘENI SKVĚLE, NEBYLY TAM NUDNÉ PASÁŽE......DOCELA JSME SE POBAVILI. Dávám 60%