Oblíbené filmy (5)
K-19: Stroj na smrt (2002)
V nepřátelských vodách (1997)
Co sa tyka spracovania a rozpoctu. je to velmi kvalitny film. 1hviezdu uberam len kvoli efektom,ale inac film je velmi kvalitny a nie je vobec prehnany.
Vikingové (1999)
Propast (1989)
Barbar Conan (1982)
aj po rokoch ked vysielaju tento film v televizii ho pozeram ako male dieta ktore to vidi prvykrat. a co sa tyka hudby to je to najlepsie co som kedy vo filme pocul. bravo