Poslední recenze (68)
Marvels (2023)
No tvl to byla kravina. Marvel šel s těmi filmy hodně do háje. Tohle bylo snad ještě horší než poslední Ant-man. Musel sem si to pustit na vícekrát, v kuse bych to nedal. Jednička byla celkem slušný průměr ale tohle byla vážně blbost.
Aquaman a ztracené království (2023)
Jako celek je poslední film dceu urcitě slabší než první Aquaman. Na druhou stranu se mi zde líbí některé momenty více. A to zejména souboje s Black Mantou. V porovnání s jinými letošními filmy ze stáje DC nebo s konkurenčním Marvelem je to fajn film. Není to tak dobré jako první díl ale nic lepšího ze světa comicsu jsem letos neviděl. Navíc, když vezmu v úvahu ty slabé recenze a to co tomuto filmu předcházelo, jsem rád, že to dopadlo alespoň takto.
Loki (2021) (seriál)
Absolutně nechápu tak vysoké hodnocení zde na csfd. Vydržel jsem to do 4 dílu. Tak nudný seriál už sem dlouho neviděl.