Recenze (16)
Paranormal Activity 4 (2012)
Celý film neskutočná nuda a na záver sa film snažili zachrániť neakou ubohou "zubatou-zombie paródiou" ... bol som v kine na premiére ale som si pomýlil film keďže sa kino počas celého filmu neprestajne smialo ... trošku sa im to vymklo z rúk, viac komediálnych pasáží, nič nové neprekvapilo a najlepšia pasáž z celého filmu: ZÁVEREČNÉ TITULKY ...
Chata v horách (2012)
Film vynikajúci ale skôr mi to pripomínalo komédiu :D Proste tie prestrihy hororového filmu do komediálnych vložiek zamestnancov tomu dávali ako filmu fakt zaujímavý nádych a hlavne tlieskam Goddardovi za tento námet, konečne film aký tu ešte nebol! ))
Černobylské deníky (2012)
100 ludí 100 chutí. Jediné čo mi trošku vadilo bol záver s (neviem či to tak smiem nazvať) zombiekami alebo čo to bolo a samozrejme ten neutíchajúci ženský krik (:D) ale niečo mi na tom filme príde sympatické, mystické. Nieje to klasika subnukleárneho sveta a podobne ale originálne zábery mesta Prypiať a elektrárne Černobyol ktoré nám si myslím dosť prblížil ako to tam vypadá, takže film čo sa týka dokumentárnej stránky nadrámec splnil moje očakávania. Priznajte si, všetci ste o Černobylskej havárii počuli ale to je všetko, nikto sa v tom "nerýpal" viac a to je podľa mňa to hlavné čaro toho filmu :P
Resident Evil: Zatracení (2012)
Navzdory tomu že je film celý animovaný je dej, námet a množstvo zápletok na celkom slušnej úrovni. Síce nepriniesol nič nové oproti Rozkladu a "horor" ako zložka sa celý vyparil no dalo sa na to pozerať
Resident Evil: Odveta (2012)
Myslím že prvý krát ma bavilo 3D v kine. Celkovo film je veľmi podarený čo sa týka akcie aj efektov a námetov. Dal som o 1 hviezdu menej vzhľadom na to že som fanúšikom zombie filmov a sériu RE poznám. Keď sa človek ktorý videl všetky diely obzrie dozadu na scény kedy Mila Jovovich stála zoči voči množstvu zombies (v tomto filme iba jedna scéna) a teraz ich nahradili tuctové scény s vymyslenými príšerami ktoré podla mňa už s týmto žánrom moc spoločné nemajú. Veľké plus bol návrat Michelle Rodriguez a Odeda Fehra, veľké mínus pochádzajúce z predchádzajúceho dielu: Kam sa podeli z ničoho nič Ali Larter, Wentworth Miller a "Keymart" + kde sa z ničoho nič vzal Boris Kodjoe so zásahovou jednotkou? ( btw. vlasy Sienny Guillory wtf? :D )
11/11/11 (2011)
Bez obáv poviem že 11/11/11 patrí k najhorším filmom (nielen ako horor) aké som kedy videl. Slabé herecké obsadenie, dej, atmosféra... proste všetko. "Príšery" a ich výstupy ma skôr rozosmiali ako vystrašili takže podla mňa to bola skôr komédia ako horor. Neskutočne slabý a nudný film od prvej sekundy až do konca