Recenze (31)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Teorie velkého třesku je určitě vynikající sitcom ale stejně se nemůžu zbavit pocitu že ta hlavní tíha obstarávání humoru leží na Penny a Sheldonovi a ostatní postavy je jen jakoby doplňují ale i tak jsem se u tohoto dílka dobře bavil.
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Podle mého nejlepší sitcom co jsem kdy viděl. Tento seriál patří do té třídy seríálů na které se musí koukat od prvního dílu. Už první minuty vás přinutí k smíchu. Celé quarteto protagonistů předvedlo výkon který se v herecké branži jen tak nevidí. Lister jako ten největší vagabund, Rimmer jako ten největší hnidopich, Kocour jako ten největší narcista a také Kryton jako ta nejlepší služka na světě. Seriál co stvořil nadávku "Magor". Na podívání když se člověk nudí je ideální.
Patriot (2000)
Z dvojice "Statečné srdce" a "Patriot" je ten první povedenější ale myslím že tento film má také své kouzlo. Ikdyž jsem se nemoh zbavit pocitu že to je pokus o napodobení Statečného srdce. Ale na druhou stranu si myslím že splnil své cíle a jako válečný film vyšel se ctí.
Po čem ženy touží (2000)
Krásná a na americké poměry hodně povedená romantická komedie. V tomto filmu sem jsem se od začátku do třičtvrtě filmů smál a v poslední čtvrthodince jsem s blaženým pocitem vychutnávál vyvrcholení celého díla které bychom možná od tohoto flmu čekali hned od začátku ale i tak to bylo hodně nečekané. Mel Gibson je skvělí herec a myslím že se touto rolí přímo bavil.
Centurion (2010)
Podle mě celkem povedený film který rozhodně má hlavu a patu. V poslední době se roztrhl pytel s filmy s devátou legií a pikty a tenhle je jeden z nejpovedenějších.
Můj vysvlečenej deník (2012)
Po shlédnutí tohoto filmů sem se musel ptát o čem to vlastně bylo ? Byly tam dva příběhy ale vůbec do sebe nezapadaly. Na jednu stranu hledá svého pravého otce, na tu druhou je zase neštastná z lásky. Jediná věc co se my na filmu líbila bylo herecké obsazení a možná ještě pár hlášek ale to je tak všechno.
Návrat do budoucnosti (1985)
Film na kterém jsem vyrůstal a který mě opravdu bavil od začátku do konce. Jak postava Martyho, tak Doca byla propracovaná do detailů a doladěna do absolutní dokonalosti. Doc vypadá jako pravý vědátor a Marty jako pravý středoškolák. Také děj je dobrý a opravdu vtipný.
Bastardi (2010)
Já nějak nevím co si o tomto filmu myslet, hodně chabý způsob přiblížit chování žáků ve zvláštních školách. Ty "legrácky" jsou lepší než samotný děj.
Blaník (1997) (divadelní záznam)
"Jelikož chtěl národ do hlaviček mlátit, rozhodl jsem se jeho proslov zkrátit." Společně s "Českým Nebem" a "Záskokem" moje nejoblibenější hra, při které se bavíte od začátku do konce.
Na ostří nože (1997)
Z filmů, kde někdo ztroskotá, se mi tento líbil nejvíce. Anthony Hopkins je opravdu pan herec. Líbí se mi jak je tento film promyšlený. Jeden z nejlepších filmů o přežití co kdy byly natočeny.