Poslední recenze (145)
Zrodila se hvězda (2018)
POMO a ty jeho komentáře..... :-) ,,Tell me something boy. Are you happy in this modern world?" Na čístých 5* to asi není, ale za tu hudbu podle mého gusta co my pořád ještě zní v uších, za to mrazení v zádech při duetu Shallow, za skvělého Coopera, neméně dobrou Gagu, i za ten očekávaný konec s I'll Never Love Again.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Nekecal.....vážně skvělý seriál - napínavý, dramatický a s darem skončit na vrcholu, bez zbytečného a nesmyslného nadstavování o další a další díly a série. Jaký to rozdíl v porovnání třeba s Dexterem. Za mě velký palec nahoru Heisenbergu!
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Do kina toho příliš nenachodím, ale letos co film, to neskutečná trefa do černého - Zmizelá, Interstellar a všechno to měl uzavřít Peter Jackson ze svým posledním Hobitem. Můžete se snažit jak chcete, ale vymačkat nějakou šťávu z citrónu, který jste předtím už dokonale vyšťavnili, prostě nejde. S pádem draka Šmaka padá nenávratně celý film a není kouzla, které by to změnilo. Snad jen s úcty ke starým přátelům 4*