Recenze (131)
Hardcore Henry (2015)
Tam kde letos končil Deadpool, Henry začíná. Němý hrdina, gradující akce a hlášky soupeřů i "spoluhráčů" dělají z tohoto kousku akční majstrštyk minimálně posledních dvou let. A to jsem si bláhově myslel, že Wade Wilsona hned tak něco nepřekoná.
Smrtonosná past (1988)
Tak konečně, v originále, v HD, tak jak to má být.
Hořící keř (2013) (TV film)
1. díl: *****
Rub a líc (2013) (pořad)
Rub a líc sametových miliardářů: *****
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
90%. Velké překvapení.
Šťastný smolař (2012) (TV film)
Peklo v české TV, začátek velmi slibný, ale od cca 1/3 filmu nesnesitelně pomalý, nesmyslný, nevtipný. Konec byl totální WTF, nebožka, která ještě trrochu žije tomu dala poslední hřeb do rakve (ty tam byly mimochodem taky, některé scény si děcka určitě za rámeček nedají).
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
50%
Arrow (2012) (seriál)
**** za první čtyři díly. EDIT po 8 dílech: 3* a jestli to tak půjde dál, rozejdeme se spolu ve zlém. Začíná z toho být boblblý twilight.
Madagaskar 3 (2012)
Tak 3 a půl. Kdybych viděl originál dabing, věřím, že by to na ty čisté 4 bylo. Snad časem, zatím rezervace pro 4 hvězdy.
Amazing Spider-Man (2012)
45%, Twilight resurrection.