Recenze (31)
Princezna a půl království (2019) (TV film)
V porovnání s tím, co se u nás točí za pohádky, je tahle jedna z nejlepších.
Matka versus android (2021)
Téma ani zpracování nijak převratné, ale atmosféra mě pohltila. Člověk sice tak nějak tuší, co se asi stane, ale pokud se o to nesnaží a dovolí filmu ho unést a užít si to, tak je to fajn film. Atmosféra je ponurá a napínavá. Nechybí ani twist.
Ricky Gervais: SuperNature (2022) (pořad)
Pěkný nekorektní humor. Povedené.
Díra (2019)
Ztráta času. Vůbec nic se tam neděje. Žádná pointa...wtf.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Skvělý!
Úniková hra (2019)
Dost to odsejpalo a celou dobu jsem byl napnutej. Dobrý.
Pravdivý příběh (2015)
Film nemá pointu, takže naprostá ztráta času. A to to vypadalo celkem nadějně.
Nazi Concentration Camps (1945)
Příšerné. Děsné. Hrozné. Surové.
Pustina (2016) (seriál)
Celou dobu se tam nic neděje (jako fakt), asi 70% všech scén je tam naprosto zbytečných (např. děj v ústavu pro mladistvé delikventy - nijak to nesouvisí s hlavní dějovou linií a vlastní pointu to nemá, stejně tak scény se slizákem Cinou, kterého navíc ani nemůžu cítit, neb se mi z něj dělá nevolno). Děj se táhne jak týden do výplaty a celkově to prostě stojí za hovno. Zase si hrajeme na to jací jsme světáci, ale výsledek je jen trapná slátanina bez hlavy a paty. Ani můj oblíbený Dušek to nezachrání.
Černota (2018) (pořad)
Zajímavé téma, špatné zpracování. Po roce natáčení je výsledek ten, že jeden díl má průměrně 6 minut? Se posrali, ne?