Recenze (548)
Konečná (2013)
Upravuji komentář. Na noční sledování je to ideální volba, protože v dobré atmosféře dostává film zcela úplně jiný náboj, mnohonásobně lepší prožitek z filmu. Zábava jak má být, dávám 4 hvězdy.
Let (2012)
Film nádherně vypráví svuj příběh, který obsahuje snad všechno co správný film má mít. Poučné, zábavné, zajímavé, napínavé s kusem nějaké té lásky a výborným koncem. Celý film jsem si nehorazně užil i když se po tom zřícení letadla neobjevila žádná akce ale o tom přeci film být nemusí. Denzel by si dalšího oskara zasloužil a to rozhodně víc než Dr.Schultz :-) 5 hvězd zcela na místě.
Zombieland (2009)
Výborná akční komedie,kterou muže zesrat jedině český dabing...V originální angličtině je to uplně jiná liga. Příběh se zombie a dobrým hereckým obsazení mi prostě hraje do noty a tudíž nemužu hodnotit jinak než 4 hvězdama. Nehorazně se těším na druhej díl.
Nic nás nerozdělí (2012)
Film, u kterého si připadám jako chlap, i když celou stopáž probrečím.
Vražedná hra (2012)
Film bych ohodnotil takovým pruměrem. Herci odehráli svoje dobře,příběh není ani nudný ale ani to není nějak zvlášt velká bomba. Kameraman teda otřesný,protože v některých scénách se na to nedalo ani dívat. Tyler Perry a Matthew Fox teda skvělý výkon,což nemužu říct u Jean Reno,který se mi prostě v takovém filmu nelíbil a jeho výkon byl pro mě nekoukatelný. Takže já jsem se 3 hvězdama spokojen i když se na tenhle film asi zase hoodně dlouho nepodívám.
S ledovým klidem (2012)
Na film jsem se těšil,že si zase užiju nějakou akční pecku s dobrým obsazením,ale opak je pravdou. Nejlepší ve filmu byl Bruce Willis těch 15 minut co tam vubec byl a poté už byla ztráta času sledovat zbytek té kraviny. Musím pochválit ale S.Weaver za perfektní předved nového ženského Hitmana,protože jsem v životě neviděl aby se během křížové palby někdo takový pohyboval rychlostí kroku a na každou střelu zasáhl cíl,který byl i vzdálen..to by nebyla až taková blbost,kdyby pak nebyla ukazaná scéna kde Cavill se kryje krčmo u schodu a snaží se uniknout - Weaver od něj asi 5 metru s krásným samopalem uzzi a netrefí se ani za boha. Prostě odpad.Nikdy více takový film.
Amazing Spider-Man (2012)
At se jde Raimi bodnout, tenhle jeden díl vydal za všechny 3 předchozí s kreténem McGuirem?! Bože, tohle je tak příběhově užasně naladěné, doprovázené dobrou akcí, dějem a hlavně hereckými výkony. Nevěřil bych, že si tento film tak oblíbím ale tolik se u toho vždy nasměju a pobavím. Tohle jsem fakt potřeboval, tenhle spiderman opravdu dokáže potěšit a já jsem nehorázně zvědavý na další díly. Kdybych musel jednotlivé herce chválit, musel bych vyjmenovat veškeré obsazení, tohle byl herecký koncert a nikdo z účastněných nezapomenul svoje "náčiní" doma. Zase jeden případ nepochopeného hodnocení místní komunity, příběhově to je počátek něčeho většího a i tak už je to dostatečně akční a pro správného fanouška jsou i ty "nudné" pasáže, kde se nic neděje, boží. Příběhově je to vážně užasné, nehorazně se těšim na pokračování.
Ghost Rider 2 (2011)
Takhle vypadá pohřbení veškerého očekávání. Slušná práce pánové.