Poslední recenze (20)
Marvels (2023)
Dost jsem se filmu bal po recenzich atd. Nakonec me rozhodne bavil vic nez posledni marvelovky celkove. Takze pujdu proti proudu a reknu ze me to opravdu bavilo a fakt jsem se nasmal. A ze pribeh neni extra? A proc by mel byt... Zamrzi ze se nejspis dost pretacelo ale zase na druhou stranu uvodni trio a flarkeni jsou super.
Baiohazado: Desuairando (2023)
Konecne... I kdyz to nemusi pro nekoho byt neco.. Pro me opet ukazka toho ze animace jsou lepsi nez hrane verze.. A uprimne podle me se PRVNI tymovka vsech hlavnich RE univerza povedla... A i animace se docela libila :-) Ale hlavne Jill rulez :-)
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Ten okamzik kdy jako fanousek Drizzta a ztracenych risi zjistite ze z Dungeons and Dragons je vlastne Forgotten realms.. ten okamzik kdy se prenesete do sveta hrdinu a zlodeju... Ten moment kdy vidite popisek Icevind Dale, Celvinova mohyla, Baldurs gate ci tiefling... Proste nadhera..