Poslední recenze (35)
Maminka mrtvá a nejdražší (2017)
Na konci už si člověk není jistý, co všechno tedy je pravda a hlavně jak je na tom s fabulací a intelektem samotná Gypsy Rose. Ale to čím si prošla, to je tedy brutální. Šíře psychických poruch je opravdu nekonečná, Dee Dee byla očividně velmi zdatná manipulátorka, přesto mě překvapilo, že v dokumentu nebylo více konfrontací lékařů.
Trestanec (2017)
Nikolaj je moje tajná láska, takže mu leccos odpustím, ale tohle je divný. Prostředí hrozně zajímavý, vězeňská bezútěšnost, improvizované zbraně, černo-bílo-hnědý svět. Ale chování hlavního hrdiny je řetězec nelogických rozhodnutí a celou dobu to na pozadí tak nějak sere. A stopáž je teda zbytečně natažená.
Na míru (2016)
Nahlížení do života několika trans lidí. Jednoduše orámované příběhem krejčovského salónu, různí lidé umístěni různě na gender škále. Po zhlédnutí tohohle filmu člověk snadno pochopí, že tihle lidi si svůj gender nevymysleli jen proto, aby byli zajímaví.