Poslední recenze (12)
T2 Trainspotting (2017)
Za mě to byla absolutní blbost. Nedokázala jsem se během celého filmu zadívat a přijít na něj.
Příběh kmotra (2013)
Super film, herecké obsazení se taky povedlo... co mě ale překvapilo, byl závěr. Hrozně zjednodušený a rychlý.
Vinaři (2014) (seriál)
asi nikdo nechápe moravské vtipy :D