Recenze (55)
1890 (2017) (seriál)
rozhodne zaujimava vyprava,ale cele to je tazko uveritelne,take silene neviem co si mam o tom mysliet snazi sa to hrat na komediu ale je to trapne a ta hudba styl Sherlock H tomu nepomaha
Baby boom (2017) (seriál)
Velmi naucny program,v skratke male zhrnutie ak ste prijebani a pri jednej z najintimnejsich chviliek zivota sa pozerate na par drobnych a nechate sa natocit pri funeni,skucani a podobne tak je program urceny prave Vam!
Mládí (2015)
pre mna sklamanie,cakal som od toho daleko viac ako som dostal...
Agáva (2016)
Toto vskutku pozoruhodne dielo ma ambiciu sa tvarit ako umenie, ale bohuzial je to strasna sracka!nechapem kto do tohoto investuje,to je film absolutne o nicom
Rudý kapitán (2016)
rozmyslam ci by sa mi to pacilo ak by som nepoznal knihu.asi nie pride mi to zmatocne,nudne vobec ma to nevtiahlo do deja.viem ze film je obmedzeny casom ale napriek tomu som ocakaval viac.suhlasim ze odtial vyhodili tu cast o templaroch - menej je viac ale mna to nechytilo
Polednice (2016)
zaujimavy pocin,konecne nieco ine,cakal som ako to dopadne
Za sklem (2016) (seriál)
vidim ze true detective zanechal v tuzemskych tvorcoch odkaz.nejake naznaky aj v ceskom seriali RAPL a teraz ZA SKLOM.no co napisat niektore sceny a dialogy vyslovene smiesne a trapne. to iste aj v realiach oddelenie je jak americka FBI Kolenik chodi na porsche no troska nerealne a to nehovorim o super bitkach to uz je iny zaner
RYTMUS sídliskový sen (2015)
otrasny zvuk,nahlas pesnicky,rozhovory potichu,obsah o hovne
Mami, ožeň mě (2011) (pořad)
Toto je neuveritelne vtipna relacia, je az k neuvereniu ake kreaturky a postavicky tam vystupuju...to je taky sci fi humor neveril by som inak ze takyto ludia existuju
Hon na lišku (2014)
pacila sa mi cela atmosfera filmu a aj vykony herov pre mna urcite nie sklamanie