Recenze (617)
The Man from Macau II (2015)
Mňa tento film celkom pobavil, a nedá sa povedať že by bol v niečom horší ako jednotka. Keď si človek zvykne na to striedanie tempa v čínskych filmoch tak je to pohoda. Navyše ako bonus sa mihol aj Andy Lau a to som mal už úsmev na tvári aj ja. Zábava a nič iné som ani nečakal od tohto filmu. Takže pohodička za tri
Rychle a zběsile 7 (2015)
Predošlý dej sa mi viac páčil. Na konci moc akcie. Nie neprehľadnej ale strašne moc tých súbojov bolo, teda aspoň na mňa. Inak akcia fajn a tu sa nemôžete pozastavovať nad ničím. Chýbalo my tam viac vtipu a Ľahkosti, či zo strany Stathama alebo Johnsona (možno to tak chceli keď sa zabil Walker, neviem) Inak ten koniec síce vkusne urobený ale na môj štýl strašne dlhý. Lepšie 3 hviezdy.
Gunman: Muž na odstřel (2015)
Priemerný fil s dobrým Seanom Pennom. Ak doslova neobľubujete S.Penna tak vám tento film nič nedá. Stokrát videné stokrát natočené. Sem-tam trocha napätia. Nebyť S.Penna v hlavnej úlohe asi by som to bol vypol po chvíli.
50 k 1 (2014)
Vcelku to bolo dobré, ale na viac s týmito hercami a režisérom to nemalo. Viem si predstaviť, že to mohlo dopadnúť aj lepšie, ale aj horšie. Zopár vtipov bolo super, niektorým veciam by človek neuveril, ak by sa nestali atd. V takomto duchu je celý film. V jednom momente vás poteší a nadchne, a v tom druhom zasa sklame, pretože z tej situácie sa dalo vytrieskať viac. Takže čistý priemer a nič viac.
Hlasy (2014)
Celkom fajn čierna komédia, ale niečo mi tam na tú štvrtú hviezdu chýbalo. Možno viac humoru. Inak pes a mačka boli fajn a aj rozprávajúce "heads up-y" :) Škoda mohla to byť super pecka. Ryana nemusím nejak extra zvlášť, ale táto úloha mu celkom sadla. Príjemná jednohubka.
Aleluja (2014)
Zaujímavý filmový počin. Hlavný predstavitelia boli celkom úplne reálny a výborne zahratý. Film inšpirovaný skutočnými udalosťami, len zasadený do iného prostredia-krajiny. Od mnohých snímkov sa to líši atmosférou a nieje to ani krimi ani thriller, čo mnoho filmov o "The Lonely Hearts Killers" je a býva. Zaujímavé spracovanie a tak sa pýtam prečo len tri hviezdy??? Neviem asi ma to nechytilo dajak silno a možno ako thriller natočený zaujímavým režisérom by to bolo ešte lepšie.
God's Pocket (2014)
Bola to celkom fajn historka z posraného života jedného obyčajného človeka. Ak by John Turturro a Philip Seymour Hoffman mali spoločných viac scén, tak by sa mi to páčilo o niečo viac. Ich priateľstvo nemalo hraníc a fakt ma dostávali tie ich vzájomné gestá, čo je v dnešnej dobe ojedinelý zjav. Inak kopec figúriek tam bolo skvelých a čierny humor tam sadol ako riť na šerbeľ. Príjemný film.
Poslední rytíři (2015)
Som bol milo prekvapený, ako bol celý film poňatý. Možno niekomu chýbalo viac krvi a bojov, ale mne ani nie. Nič rýchle všetko išlo tak nejak pomaly tam kam malo. "Akože" prekvapenie sa nekonalo a po chvíli som na to prišiel. Clive Owen zahral fajn, takéto úlohy mu sadnú. Nič extra ale naozaj som bol z tohto filmu milo prekvapený.
Zabij mě třikrát (2014)
Tak ja som sa zabával dobre, síce to chcelo troška viac humoru a Charlieho Wolfa ale na tak malý film uchádzajúci dej, herecké výkony, kamera a réžia. Poviem tak ako je : ako jednohubka stačí a nieje to klasická americká hlúposť. Fakt škoda toho Charlieho. Moc ku štvrtej hviezde nechýbalo.
Backcountry (2014)
Nooo takto : Tak som sa pripravil na pomalé tempo a budovanie atmosféry a vcelku to bolo fajn. Tentokrát bol maco čierny a robil len bububu, ale aj to stačilo. Teda až na jednu jeho akciu, ktorá vyznela úplne fajn (samozrejme maco vyhral prvé aj druhé kolo :)). Na tretie kolo mu došiel dych, ale to vôbec nevadilo. Akčnejší Grizzly mi prišiel zábavnejší a lepší, ale ani tuto ľa v Provincial park som sa nenudil, aj keď to chcelo trošku tam niečo inô zamontovať.