Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Suzumija Haruhi no júucu (2006)
Jistě, pane ministře (1980)
Kenpú denki Berserk (1997)
Pán času (2005)
Farscape (1999)
Star Trek: Nová generace (1987)
Já si myslím, že se ani nevyplatí, abych to nějak komentoval. Je to věčná a úžasná legenda. ^_^
Hellsing (2001)
M*A*S*H (1972)
Futurama (1999)
Podobně jako u Simpsonů, jsem nucen strhnout jednu hvězdičku kvůli kradení vtipů. Jinak dost dobrý