Poslední recenze (452)
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Ano ,amíci sice dokážou jedno téma rozpitvat na ultimum,a bohužel trojka se za a)vykradla sama sebe, za b)ještě ke všemu pokus o komedii,což Termiňáka háže úplně jinam a za c)Arnold byl myslím rád,že to byl jeho poslední Termiňák ,protože na další by už asi fakt neměl.
Já, padouch 2 (2013)
Já myslím ,že je to tak na půl.Je fakt že dvojky bývají horší,na druhou stranu se malinko začalo tlačit na pilu ,zejména co se mimoňů týče.Trojka bude zřejmě jen o nich a vypocených vtipech.Nic méně ,to že to bylo ozvláštněno agentkou,zápornou slepicí a podobně se to ještě dá.Spoďáry? To je song!! 57%
Avengers (2012)
Tak já se tu už mnohokrát přiznal,že amícké superhrdiny fakt nemusím.Bohužel další hřebíček do mé nelibosti vpravil tento snímek.Naprosto jsem nepochopil úlohu kpt.Ameriky,Hulk byl prostě divný,asi podle momentální nálady režiséra,nebo koho. I když to tak nevypadá ,tak nevím pořádně proti komu se jako šlo,páč sám Loki ,byť celkem zvládnutý,tak přece jen jsem se nemohl zbavit dojmu,že je na to jaksi moc sám a vlastně jsem mu držel palce.A tak bych mohl pokračovat dále..Podle mne to mělo být natočeno jinak,s někým jiným a něčem jiném.