Oblíbené seriály (4)
Čas na dobrodružství (2010)
Nejlépe to zde asi vystihl Quizzie, když napsal, že je to vlastně seriál pro dospělé, kteří ještě neztratili fantazii. Nedávno jsem skončil s třetí sérií a zrovna otevírám tu čtvrtou a stále mi ještě nedošlo, jak to vlastně ti tvůrci mysleli. Chvílemi si připadám docela infantilně ale zničehonic mě zase z podobných pocitů vyloví humor, který prostě pro děti není. Ukázka takového humoru je vidět již v první epizodě, kdy se zombie připlazí k jedné z hlavních hrdinek - princezně Bubblegum a zasípá:"Give me some sugar baby!". Děti to nepochopí, ale já v tom prostě ten dvojsmysl vidím (dvojsmysl proto, že princezna je z cukru). Pokud ale neodsuzujete podle úplně prvního dojmu - Adventure Time je skvost. Ačkoli existují i slabší epizodky, většinou mají výborný děj a přímo srší nápady. Délka 11 minut je navíc dokonalý "vyplňovák" každé volné chvilky.
Živí mrtví (2010)
Těžce podhodnocené zdejší elitou. Dle mého skromného názoru se jedná o jeden z nejlépe natočených seriálů poslední doby - sice jsem se na dobrý rok zasekl v půlce druhé série (opravdu asi nejslabší část), ale pak jsem se k Walking Dead naštěstí zase vrátil a zbylé epizody zhltal během pár dnů a teď se již klepu na únor, kdy má vyjít další díl třetí série. Pokud máte rádi zombies, ale i cool akční seriály, tak je pro vás Walking Dead absolutní TOP a nezáleží zas tak moc na tom jestli zvolíte seriál, komix nebo třeba PC/iPhone hru která vyhrála několik ocenění a je to svým způsobem rovněž filmový zážitek. Mimochodem pokud se do Walking Dead (odmítám psát český název, je to znásilnění) opravdu pustíte, přijměte jednu radu - příliš si nezvykejte na postavy, v seriálu se umírá jako na běžícím páse.