Oblíbené seriály (10)
M*A*S*H (1972)
I po zhlédnutí filmu nejlepší seriál všech dob.
Californication (2007)
Nic pro feministky.
Červený trpaslík (1988)
Jednoznačně nejvtipnější seriál všech dob. Jasně, ke konci už možná trochu ztrácel dech, ale přesto geniální. "Myslíte, pane Filuto? Ale ne, kdo by to pak uklízel!"
Odpočívej v pokoji (2001)
Království (1994)
Lars von Trier JE blázen, všichni to víme, ne? A proto miluju téměř každé jeho dílo, ať už je to jakýkoli film nebo tenhle jedinečný seriál. Kde jinde narazíte na člověka, který se denně dívá dalekohledem na svou vlast? Přece v nemocnici postavené na místě, kde dříve byly mokřiny a běliči tam bělili své prádlo...
Ally McBealová (1997)
Everwood (2002)
Jistě, pane ministře (1980)
No jistě, další naprosto nepřekonatelný britcom, který se nedá hodnotit jinak než plným počtem.
Zdivočelá země (1997)
Objektivně a bez emocí se na 40 let zločinu dívat nelze. Tenhle seriál to nedělá a opravdu podařené herecké výkony spolu s příběhem, na který by se měl podívat každý zastánce dřívějších dob, ho řadí mezi nejlepší české počiny posledních let.