Recenze (283)
Kdo přežije - Samoa (2009) (série)
Bezkonkurenčně nejlepší série.. Russell je sice hnusnej, slizkej, namyšlenej idiot, ale je neskutečně chytrej.. Je to prostě superhráč.. Ta čtyřka Foa Foa (Russell, Mick, Jaison, Natalie) jsou pro mě Fantastic Four. 8 proti 4 ? Bez problémů.
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Když už nic, ale FAKT NIC ... ÚPLNÝ HOVNO .. Tak aspoň úžasnej Bettany s Paltrow..
Trestná lavice (2005)
Neskutečně debilní kopie Fotbalu za Mřížemi... TFUJ!!!
Křídla Vánoc (2013)
Film, kterej neotvírá oči, ale duši. Jen místo "Komedie" bych tam dal spíš Sci-fi. A i přesto, že se teď potom co jsem to viděl cejtim jak 4procentní, nebo jak přecitlivělá ženská, protože jsem brečel tak SEDMNÁCTKRÁT, dávám plnej počet..
Interstate 60 (2002)
Každej by asi chtěl takovouhle kouli. A já bych chtěl v každym filmu někoho jako tady Gary, aby dokázal takhle hrát.
Ex Machina (2014)
Prožil jsem velký zklamání. Vůbec žádná jiskra, žádnej impuls, kterej by mě dostal na kolena. Celej film se strašně tááhne, a nakonec to ještě dopadne úplně debilně. Jediný, čemu se klanim, je hudba. Ta byla teda dost luxusní. Nejspíš jsem si jenom k tomuhle snímku nenašel svojí cestu, i když to má určitě něco do sebe..
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Přestože western nemám rád, tak tenhle stojí za to. Casting je tu neskutečnej, co herec to třída (pro mě obzvlášť Russell, Logan, Alan a nejvíc ze všech BEN FOSTER). zdá se, že pro mě po dost průměrnym snímku Narušení, a pak už o dost lepší Identitě prostě díla Mangolda gradujou.
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Banda vylízanejch tupců a kurev, casting byl nastavenej vyloženě tak, aby tam byli lidi, který mezi sebou budou prostě jenom mr**t, což se podařilo. Ale tohle fakt neni můj šálek kávy, dvacet úplně nepoužitelnejch idiotů v jednom hotelu..
OUTsideři (2014)
Nevim jak to tyhle "disease filmy" dělaj, ale tenhle obzvlášť byl neuvěřitelnej. Na to jak jsou ty nemoci hrozný, je to šíleně vtipný, a zároveň šíleně dojemný. Střídalo se to ve mě minutu po minutě, pocity smíšený jak dnešní Frantíci. Rád sem po dlouhý době viděl Deva, Patricka a Kyru.. Krásnej snímek, fakt krásnej. Plnej počet, bez jakýkokoliv váhání!
Rychle a zběsile 7 (2015)
Už je to asi pár dílů, kdy se z F&F stalo Mission Impossible že ? Nu což, jen bych přidal do žánru Sci-Fi, pak mi je to nějak ukradený..Je to oddychovka, nenudil jsem se, a musim smeknout před Wanem, kterej točil od začátku jen sračky, a teď přešel na úplně jinej styl, a popral se s tim dobře. Statham a Diesel jsou dva nesympatický, hnusný, oplzlý sopláci, takže jsem rád, že si rozbili držky navzájem, ale odebírám hvězdičku, protože Toretto tady prostě už měl chcípnout .. Moc rád jsem po dlouhý době viděl Kurta, Djimon si od Sedmýho Syna snad taky trochu spravil chuť, ale ta největší třešnička je prostě Dwayne "The Rock" Johnson. Neuvěřitelně všestranný hovado, jestli někdo chce oponovat, tak tady máte důkaz. Bohužel dialogy tady už jsou úplně zbytečný, a jak už jsem řek, Diesel tady prostě měl padnout ..