Oblíbené filmy (10)
Slavnosti sněženek (1983)
"Dědku, co čumíš?!"
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Spalovač mrtvol (1968)
...něžná....
Dracula (1992)
Po delsim case jsem si opet v nocnich hodinach pustila Draculu, aby se mi pri uplnku, u otevreneho okna lepe usinalo. Skoda jen, ze nam nebehaji kolem domu vlci, ale jen lisky (jako nahrada postaci). Kniha pomalu vzlina, nadchne vas, pohlti a pak se ji nakonec nechcete vzdat...To same s vami udela film. Patri rozhodne mezi me TOP 10.
Donnie Darko (2001)
28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.
Vetřelci (1986)
Hey Vasquez, have you ever been mistaken for a man? No. Have you?
Batman začíná (2005)
Death does not wait for you to be ready! Death is not considerate, or fair! And make no mistake: here, you face Death.
Temný rytíř (2008)
...půlnoční tah na biograf měl něco do sebe... Sál praskal ve švech a všichni po chvilce přestali ucucávat kolu a zapomněli dokonce i chroustat popcorn... Atmosféra byla hutná, místy neuvěřitelně skličující a depresivní... Joker je zapomenutelný, stejně jako celý film...Jediné, co mi narušovalo "poetiku chaosu" byla přehnaně mumifikovaná tvář Harveyho Denta a.k.a. Double Face
Východní přísliby (2007)
...opět jeden vynikající Cronenberg a naprosto skvělý Mortensen. Jinak řečeno velmi realisticky vyhlížející příběh, který rozhodně stojí za vidění...
Světáci (1969)
"Kdo ví, kde má čmelák žihaldo, tomu nejsou kalhoty nikdy kratké! Jak řekl správně iritujícím způsobem provokující španěl Salvator Dali."