Poslední recenze (85)
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Podarený kúsok so zopár cool scénami. Na Bruggy to, ale nemá ;) 4* (8/10)
Mlčení (2016)
Tento hĺbavý kúsok mi (ne)prekvapivo sadol. Páči sa mi, že Scorsese ukázal popkorňákom prostredník a natočil si svoje filozofické dielko. O technickej precíznosti sa baviť ani nemusíme, tá je samozrejmosťou. Škoda len, že Neeson nepobudol pred kamerou trochu dlhšie a stopáž predsa len mohla byť o čosi kratšia 4*(7/10)
Liga spravedlnosti (2017)
Neočakával som veľa a dostal som zhruba to čo som chcel. Toľko zbytočného shitstormu okolo tohto filmu. Je to klasický komixový výplach so slabším scenárom. Oproti man of steel a batman v. supermanan má film jasne čitateľný "marvelovský" kabátik, čo možno niekomu prekáža, ale ja som to fakt neriešil. Negatívum je absencia osudovosti, epickosti a fakt, že to je "zostrihané" až na kosť. Rozšírená verzia (ak bude) to možno u mňa vytiahne ešte o hviezdičku viac. Suma sumárum je to zatiaľ najslabší DC film (Suicide Squade som nevidel), ale v rámci možností som sa bavil, takže 3* sú myslím tak akurát. Potešili aj potitulkové scény. (6/10)