Recenze (47)
Bubba Ho-tep (2002)
Sice MustSee, ale pořád jenom na 3*
50/50 (2011)
Pokud celou dobu fandíte víc rakovině, než hlavnímu hrdinovi, tak je někde asi sakra velká chyba..
Cesta bojovníka (2009)
Já kolikrát ani netuším, za co bych ty hvězdičky měl vůbec dávat.
Město (2010)
Bohajeho.. Ten Affleck je chodící pohroma.
Malice in Lalaland (2010)
Místama sice zbytečně přesilikonované, ale je to vtipné, je tam Sasha, je tam Ron, tak jaképak copak.. A Bolan kecá, Sashe ten bobřík docela sluší. A Systémy tam taky vůbec nejsou, ale tomu on nemůže vůbec rozumět :D
Upíří deníky (2009) (seriál)
Takovou picovinu uz jsem dlouho nevidel. Nebudu nikomu tlacit, ze jsem videl vic nez deset minut, ale vzhledem k tomu, ze tam nebyla jedina veta, ktera by nebyla z prdele vytahla, tezko ocekavat, ze by byl zbytek v necem jiny.
Hyperdrive (2006) (seriál)
Seriál, který přináší várku něčeho suchého, ale humor to není. Víc než jeden díl fakt nezvládnu.
Iluzionista (2006)
Dětinské, naivní, plytké... a ke všemu s příšerným dabingem
Blade (2006) (seriál)
netřeba komentovat
Třetí hlídka (1999) (seriál)
Zrovna to sleduju. První díl šesté série. Dostal jsem se k tomu víceméně náhodou a nestačím se divit. Začalo to přestřelkou v nemocnici. Něco tak směšného a ubohého se jenom tak nevidí. Podle mě to nestojí za víc jak 2* ale nebudu hodnotit podle pár fragmentů. Možná jsem zrovna narazil na nejhorší díl. O půl hodiny později: Zrovna to skončilo a vypadá to že už to stejně asi lepší nebude. Co naplat. Šup tam s nimi.