Recenze (187)
Sangaïlé (2015)
3,5*
Chata v horách (2012)
Dobrý nápad s těmi výtahy.
Pink: Live at Wembley Arena (2006) (koncert)
Dvě tři skladby bych z toho koncertu klidně vynechala, jinak ok. Musím trochu souhlasit s komentářem kleopatry, že při jejím hlasovém fondu a výrazné osobnosti nemá ty kejkle zapotřebí, na druhou stranu ale zas obdivuji její fyzickou kondici a jak maká. Spíš je to o tom, že v TV ty její kousky až tak netáhnou, ale pokud jste přímo na koncertě, tak je to jiné a strhne to. Což můžu potvrdit, ač jsem nikdy nebyla její fanynka (ale nikdy mi nevadila), tak jsem si její koncert v O2 užila výborně (turné The truth about love).
Jarmark marnosti (2004)
3,5*
V zajetí démonů 2 (2016)
3,5*
Otřes mozku (2013)
Tak fajn, všichni nespokojení s něčím ve vztahu, pojďme se stát šlapkama :D No nevím, ale dát 800 dolarů za hlavní představitelku.. Robin Weigert mi do role luxusní šlapky pro bohaté ženy neseděla vůbec, prostě jsem jí to ani trochu nevěřila. Možná měla hrát hlavní roli raději Maggie Siff. Chvílemi mě to lehce nudilo, a k tomu ten konec!
Kráska dne (1967)
Chci všechny kabáty od YSL, které na sobě nosila Catherine! A jinak je to samozřejmě i dobrej film :)
Práce pro chlapa (2007)
3,5*
Nekromantik (1987)
Nehodnotím, nedokoukáno. Možná jsem našla svou hranici. Po jistých scénách vypnuto. A ono mě to vlastně ani nebavilo.
Hotel (2013)
Alicia opět skvělá...