Oblíbené filmy (10)
Maska zrcadla (2005)
Gia (1998)
Hranice zlomu (2003)
Skoro žádný film ve mě nevyvolal tolik emocí a svíravých pocitů... snad dokonce touhu po zachránění světa. Opravdu povedený snímek s užasnou Angelinou a Clivem v hlavních rolích. Stojí za shlédnutí víc než jednou...
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Jim Carrey v jedná z mála svých "ne vtipných rolích" a Kate Winslet v další skvělé roli. Jeden z mých nejoblíbenějších filmů, který už sem viděla nesčetněkráte a pořád se mi neomrzí. Spontánní a trochu možná i bláznivá dívka se zvláštními zvyky, jako barvit si vlasy podle nálady (závidím Kate, že jí sluší opravdu každá barva), Clementine a stydlivý a zaražený kluk Joel. Netradiční film o "osudové" lásce, který Vás určitě mile překvapí a rádi se k němu budete vracet. A po dokoukání se zamyslete, co byste si nechali vymazat, kdybyste mohli?
Hledání Země Nezemě (2004)
Interstate 60 (2002)
Život je krásný (1997)
Pianista (2002)
Všichni jsou v pohodě (2009)
Tenhle film mě opravdu zaujal, od začátku do konce jsme se bavila (i když od komedie to má daleko). Skvělí herci a moc hezká a krásně zpracovaná myšlenka. Nejlepší na celém filmu, ale byla jeho upřímnost. P.S.: nachystejte kapesníky! :)