Poslední recenze (44)
Far Cry (2008)
Ťažký prúser a pľuvanec do ksichtu skvelej klasike medzi FPS...
Anna (2019)
Po dlhšej dobe pre mňa dosť solídny akčno - špionážny film, hlavne tie z obdobia studenej vojny mám veľmi rád. Slabých miest veľmi málo, resp skoro žiadne, len už ako to dnes chodí, miestami pritiahlé za vlasy a mierne štrajchnuté štýlom alá John Wick ale to si všimnete aj sami ale ako vravím, dobré, veľmi dobré dielo.
Rambo: Poslední krev (2019)
Rambo wins! Fatality! Za taký heart rip by sa nemusel hanbiť ani Kano...