Recenze (8)
Neprůstřelný mnich (2003)
Pamatuji, když jsem to viděl poprvé... SRDCOVKA <3
Záhada Blair Witch (1999)
Zkamání. Čekal jsem pořádný horror, ale nedočkal jsem se. Jediný důvod proč jsem dal * a ne odpad byl ten, že měli k dispozici jen malý rozpočet. Víc jsem se bál u dokumentu o 2. sv. v. Nechápu vysoké hodnocení
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Bezpochyby nejlepší film všech dob. Můžu ho vidět třeba 1000000krát a nikdy mě neomrzí
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Kultovní seriál o zbylé posádce vesmírné lodi Červený trpaslík ve složení: Rimmer (arogantní hologram), Dave (flákač), Kocour (narcis) a Kryton (robot), kteří se snaží dostat domů a cestou je potkávají zajímavá dobrodružství. Musíte vidět!!!!
Animovaný život (2006) (TV film)
Pro tento film je zbytečný dlouhý proslov. Jedním slovem odpad!!!!!
Upíří deníky (2009) (seriál)
Cliché
Dexter (2006) (seriál)
Totální sračka!!! Režisér má v hlavě nasráno
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Trošku mě zklamalo, že příběh, který jde ,,smrsknout" do 1 filmu prodlouží na 3, aby si vydělali prachy, ale přesto dám 5 hvězdiček :)