Poslední recenze (4)
Potulný samuraj Kenšin: Konec legendy (2014)
Dal som si to ako maratón - komplet trilógiu - a som velmi spokojný. Doporučujem.
Jack Brooks: Zrůdobijec (2007)
Nápad nebol zlý - inštalatér, ktorý má problémy so sebakontrolou je ideálny na zabíjanie monstier. Len škoda, že si to nechali autori až na poslednú polhodinku.
Ptákodemie: Děs a hrůza (2010)
Najlepší z najhorších filmov, ktoré som videl. Teším sa na dvojku :)