Oblíbené filmy (10)
Rocky (1976)
Lovci hlav (2011)
Muž proti muži (2006)
RoboCop (1987)
Na ostří nože (1997)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Tahle země není pro starý (2007)
Moje krevní skupina!Celou domu mu fandíte a přitom obdivujete vrahouna kterej mu šlape na paty a celé to sleduje skvělí policista který je jen o krok pozadu..celej film je od začátku do konce skvělou podívanou.Geniální film!!
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Tohle byla taková pecka..že se to snad ani nedá popsat!Chci po filmu to,aby mě po celou dobu bavil,aby mě od začátku oslovil příběh,který se rozvíjí a doplňuje ho úžasná akce s napjetím a perfektním tempem;to vše obaleno skvělou muzikou...tenhle film mi to dal!!!Je to úžasnej zážitek!!!
Život (2017)
Úžasnej film!Skvělé prostředí a efekty.Parádní hudba a film je napínavej skoro od začátku až do konce!Novej Vetřelec mě tak neuspokojil jako tenhle film!!Opravdu filmovej zážitek!!!!