Recenze (125)
Prokletý klaun (2014)
Pro mě osobně příjemné překvapení. V druhé polovině mi trochu vadilo nelogické vystupování hlavních postav a rozkouskovaný děj, ale i tak bych to viděl na cca 70%
Strážci Galaxie (2014)
Původně jsem chtěl dát 5 hvězd, ale druhá polovina byla slabší. Brutálně hláskující mýval je jasnou jedničkou. A prosba o pomoc: Sice jsem sráč, ale nejsem absolutní pičus :-)
Sedmý syn (2014)
Ohledně čarodejnic jsem v poslední době viděl 3 kousky: Jeníček a Mařenka, Hon na čarodejnice a nyní Sedmý syn. Tento kousek mě asi nejvíce překvapil. Na rozdíl od honu na čarodejnice zde bylo poměrně dosti bojových scének. Ano jedná se o pohádku pro děti, ale to se od toho přeci očekává. Kdo chce složitý děj, ať se jukne třeba na Still Alice, tam je mimochodem také Juliane Moore. Pěkné zpracování draků a různých dalších příšer. Děj se však místy až něuvěřitelně podobá právě Jeníčkovi a Mařence. I tak ale 4*
Big Lebowski (1998)
Nechápu hodnocení filmu. Vydržel jsem to do 1:02:10 a pak jsem to vzdal. Rozkouskovaný děj, žádný humor. Jediný, kdo se mi trochu líbil je týpek v růžové kombinéze. Pro mě opravdu velké zklamání
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Kolik stojí pivo? Je gratis. A sakra, to bude drahý, co zkusit smraďocha:-) Jedná se naprostou chujovinu, ale přesně to jsem od toho očekával a musím uznat, že jsem se dobře bavil. Tenhle film nemá mezí
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Po Červeném trpaslíkovi konečně další seriál plný silných hlášek a černého humoru.
Výměna manželek (2005) (pořad)
O bože. Parta (většinou velmi přiblblých) lidí se natřásá před kamerou za pár kaček. Mámy nechají svoje někdy i batolata cizím ženským. Prostě ubohost. Ze zvědavosti jsem kouknul a víc už nepotřebuji
Co všechno věděla Maisie (2012)
Tak tady jsem dostal víc než jsem čekal. Julianne Moore jako vždy perfektní a role špatné matky jí sedla náramně. Film je od poloviny celkem předvídatelný, ale i tak se jedná o jeden z nejlepších kousků v roce. Na něco podobného by se měl juknout každej co chce rozvod :-)
Pouliční rváč (2009)
To, že se nebude jednat o kdo ví jak dobrej děj mi ani tolik nevadí, ale co ty akční scény? Nahraný hůř než wrestling.
Teorie všeho (2014)
genialni mozek v mrtvem těle. Hlavní role je dokonale stvárněna.