Oblíbené seriály (9)
Iljimae (2008)
E Mo Zai Shen Bian (2005)
Kaičó wa Maid-sama! (2010)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Mai geol (2005)
Vampire Knight (2008)
Gravitation (2000)
Versailles no bara (1979)
Velice krásné a historické anime, moc mě to zaujalo a díky tomu, že je to už velmi staré, tak se na mne samotnou udělalo narozdíl od jiných anime výjmeční dojem. :)