Recenze (37)
VALL-I (2008)
Podle mě zatím nejlepší animák. :)
Avengers (2012)
Podle mě zatím nejlepší film od Marvelu a pokud má šanci ho nějaký film od Marvelu překonat tak jedině další díl Avengers.
Počátek (2010)
Další mistrovské dílo Christophera Nolana.
Temný rytíř povstal (2012)
O malinkatou kapičku horší než Temný rytíř ale zase je to jediným slovem: DOKONALOST.
Temný rytíř (2008)
Už asi 10 minut přemýšlím co k tomuhle filmu napsat a napadlo mě jenom tohle: DOKONALOST
Strážci - Watchmen (2009)
Úžasný film a ještě úžasnější atmosféra.
Jurský park (1993)
Film mého dětství co jiného dodat :)
Godzilla (2014)
Co může být lepší než 100 metrový monstrum co všechno zničí ? Jedno monstrum vs dvě monstra co všechno zničí :D. A přesně takováhle je Godzilla : monstroózně mega super epická :D
Resident Evil: Odveta (2012)
Usnul sem u toho a skoro nic si s toho nepamatuji. 1* dávám protože tam bylo pár zajímavých scén. Až to někdy dokoukám hodnocení možná změním.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Chtěl sem tomu dát 4* ale když to srovnám s jedničkou nemůžu jinak než dát 5*. Celkově je to akčnější a hodně de vidět vyšší rozpočet filmu oproti jedničce. Už se těším na další díly.