Recenze (37)
Mama (2013)
Na začátku dost strašidelný a záživný ale všechno to pos*al ten megálně retardovanej konec. Škoda jinak by to byl opravdu dobrej horror.
Zastav a nepřežiješ (2006)
Možná je to totální pí*ovina ale je jen málo filmů který mě takhle baví tak i přesto že si to ten film nezaslouží 5* :D
Atlas mraků (2012)
Tenhle film je důkaz že i nezfilmovatelná knížka se dá zfilmovat na výbornou.
Tornádo nad New Yorkem (2008) (TV film)
Nechápu jak taková blbost vůbec mohla vzniknout efekty byly tak hrozné že sem z nich měl noční můru příběh byl totální hovadina a prostě všechno bylo hrozné včetně hereckých výkonů.
Nespoutaný Django (2012)
Konečně nějaký film který je akční, vtipný a krvavý !!!
Prometheus (2012)
Na tento film jsem se velice těšil jelikož miluju celou sérii Alien.Hlavně první dva díly, Byl jsem trochu zklamán ale to jen díky scénáři ale jinak vizuální efekty byly výborné a příběh také nebyl špatný.
Muž z oceli (2013)
Jelikož je Zack Snyder můj nejoblíbenější režisér a miluji superhrdiny jel jsem na tento film hned další den po premiéře. A byl jsem naprosto nadšen a nevím jak bych tento film měl popsat. To se musí vidět !