Recenze (42)
Pinocchio (2002)
Benigniho splnění životního snu. Pro nás ostatní tak ouchylné a jiné až je to zajímavé.
Oko dravce (2008)
Rychlý, efektivní, velice dobře ozvučený.Ano příběh jednoduchý ale přesto zábavný..
Na východě ďábel, na západě jed (2008)
Pomalé,nudné. Já osobně jsem u tohoto filmu usnul..
Funny Games USA (2007)
Nuda , nuda a ještě jednou nuda.Pokud měl být film zábavný tak mě nepobavil ani na chvíli.Naprosto zbytečný film.
Jaro, léto, podzim, zima... a jaro (2003)
Minimalistická meditace
Titanic (1997)
Naprostá profesionalita ve všech směrech. V době uvedení do kin jsem na film pohlížel jako na love story pro ženy. Dnes po mnoha letech a mnoha shlédnutí musím změnit názor. Málokterý film se Titanicu může vyrovnat. Silný lidský příběh, výprava, kamera, triky, herecké výkony to vše dohromady musí kladně ocenit, každý člověk, který má rád film.
Arn (2007)
Evropský , historický , má atmosféru , má výbornou výpravu , výborný děj. Bylo fajn po dlouhé době vidět historický film ,který se nesnaží být pouze zábavný
Smrtihlav (1998)
Atmosférické , velmi temné , kafkovské....
Po přečtení spalte (2008)
Zábavný film plný černého humoru, výborného scénáře, skvělých hereckých výkonů a především citlivý výběr herců do všech obsazených rolí. Jako bonus k tomu že jsem se výborně bavil, beru že minimálně ve dvou scénách až mrazilo. A to v závěrečné scéně s šéfem cia a schýza v parku. Agenti občas vidí v každém agenta a kdo ví možná i šéf cia funguje podobně...
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Zábava, zábava, zábava která má občas myšlenku. Další Sandlerovka, která tentokrát nejspíš zaujme víc lidí. A budu rád, když mezi nimi bude i hodně palestinců a židů...Určitě je překvapující že na komedii s ožehavým tématem je někdo ochoten dát tolik peněz.