Poslední recenze (9)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Takže, je ork 2013, skoro 2014 a stále není konec.. a přitom už ho slibovali někdy na konci 5:serie.. ted už to jen zbytečně natahují a rozhodně to nemá ten humor, jaký to mělo dřív.. proto snižuji svoje hodnocení z 5/10 na 3/10.
Spaceballs (1987)
STAR WARS mne nikdy nechytlo a ani neudrželo u televize déle jak 5minut, ale tato parodie mne prijemne překvapila. Je plná humoru a vtipů, přesně jak má parodie být. Tento film doporučuji všem fanouškům parodii. "Jsem obklopen samejma hovádama." (Tento film má u mne 100% téměř.)
Nekecej a pádluj 2: Volání divočiny (2009)
Takže, tohle se vůbec nedá nazývat pokračováním prvního dílu, je to jen o dost horší remake prvního dílu. Téměř stejný děj jako v prvním díle, zdrhaj před chlápkama, utečou jim na strom.... a spousta věcí stejných jako v prvnim díle. Špatný film to není, ale na jedničku nemá. (Tento film má u mě 60%)