Recenze (123)
Twixt (2011)
Pod tíhou jména F.F.C, před kterým se všechno v prach hroutí, dávám možná přemrštěných 40%.
Lake Eerie (2016)
Tenhle film příznivce hororů rozhodně nenadchne.
Pařížská blbka (2015)
Stupidní, trapné, zbytečné.
Laputa (2015)
Nudný a celkem zbytečný film.
Boggy Creek (2010)
Uděluji 20% za líbivé kostýmy vraždících krasavců.
Jarní prázdniny (2009)
Stupidní americké vymývání mozků.
Hangman (2015)
Thriller s hororovým podtextem u mě až překvapivě fungující. Po návratu domů rodina zjišťuje, že došlo k vloupání do jejich domu. Po čase zapomenou a žijí dál běžným životem. Netuší, že noční můra, o které by se nikomu z vás ani nesnilo, teprve začíná.
Avengers Grimm (2015)
Primitivní slátanina, nemající hlavu ani patu.
Star Leaf (2015)
Film se dá vyjádřit slovy našich slavných amerických spojenců fuck and shit.
Sorority Party Massacre (2012)
20% z milosti.